آهنگ شاد قدیمی دختر این شهر آغاسی
نوشته شده توسط : اشکانی

دانلود آهنگ شاد قدیمی دختر این شهر از آغاسی 

دانلود آهنگ معروف و شاد خاطره انگیز دختر این شهر واسه من دلدار نمیشه با صدای آغاسی با بهترین کیفیت همراه با لینک های دانلود مستقیم و رایگان 

مژده مژده به درخواست شما عزیزان آهنگهای شاد قدیمی در صفحه اصلی لوکس بلاگ قرار گرفت 

قدیمی

متن آهنگ دختر این شهر

دختر این شهر واسه من دلدار نمیشه


دوای درد این دل بیمار نمیشه


میرم شهر دیگری تا بگیرم همسری


از میون خشکلا لعبت افسونگری


میخام برم به شهر غربت شاید شاید ز تو دلگیرم


افسوس که دیگه پیرم


عاشق شدم فنا شدم وای دل من

 

دانلود آهنگ

 




:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: